søndag den 17. juli 2016

Tips til farveskift

Tips til farveskift. 



Her er et tips af Karin Hørkilde som bruger spytfiltning, når hun skifter farve. Dette bruger hun når hun hækler tæppet colours and squares. Se hvordan hendes tæppe og mange flere tæpper bliver på Instagram #coloursandsquares 
Du kan også følge os på Instagram @karinhrkilde @lisefranck





Du finder opskriften på tæppet her  Colours and squares 

Mit ser på nuværende tidspunkt sådan her ud, og skal snart igang med kanten, opskriften på kanten kom når jeg har styr på den. 

        

Der er mange der hækler sammen på #coloursandsquares på Instagram så kom og vær med.  

                         
      
  

3 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Er lige hoppet ind på din side via et opslag på facebook. Det ser ret interessant ud med sådan en spytfiltning. Det kunne jeg tænke mig at prøve, men jeg sidder og tænker ....... hvordan kan du vide præcis, hvor stykket skal filtes, altså - så det stykke, du har filtet sammen, kommer til at være ude i siden og ikke midt inde på arbejdet?
    🌸🌸🌸

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke selv spytfiltet men jeg vil hækle den sidste stm knække garnet et lille stykke over trævle op spytfiltet og hækle så skulle den gerne ligge i kanten.

      Slet
  2. super fint fortalt om sammenfiltning

    SvarSlet