fredag den 24. juni 2016

Crochet along part two colours and squares

*Hvis i har fået lavet den førstedelen så kommer her anden del.

+If you have made the first part here comes the next part. 


*Mønster til 2. Del
+Pattern to part 2.


*Mønsteret:
+Pattern:
*Som man kan se på diagrammet skal der være 14 stm for hver firekant/farve den allerførste tæller ikke med.  
3 lm i lm efter den første stm, 1 stm omkring luftmaskerne, 1 lm i næste mask, 1 lm omkring stm, forsæt til enden og vend med 3lm. 
Lav 2 rækker stm mere, altså 3 rækker stm i alt. 
+As you see in the diagram there are 14 DC in every square, Only the very first will NOT count.
Chain 3 in the first chain after the fiste DC, 1DC around the chain 3, 1 DC in the next mask, 1 DC around the DC, continue at the end turn with chain 3. 
Make 2 more rows, 3 rows total.

*Den første del laves dette kun på den ene side hvorefter det laves på begge sidder til den sidste som også kun har på den ene side, fordi her kommer der til og være kanten.
+Only on the right side on the first. 


*På det næste stykke startes der i den anden ende se diagrammet. 
Det vil sige du hele tiden hækler på ret siden af førstedelen. 
+The nex piece you start in the opposite direction. That means you always shall have the same side up on the colour parts. 


*Stil endelig masser af spørgsmål hvis du er i tvivl om noget. 
+just ask if you are in doubt






9 kommentarer:

  1. Hold op hvor er jeg glad for du vil dele. Glæder mig til at hoppe på vognen :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt hvis jeg kan glæde nogen med dette, finder du ting i opskriften der er lidt kringlet, så giv mig lige et vink. Er bare amatør der elsker og hækle freestyle

      Slet
    2. Jeg er også med - øver mit kontrolgen, hygger mig og tillader mig at freestyle lidt ��
      SUPER ide - tak for den ��

      Slet
  2. Lyder godt Eddie tak for det.

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er det et flot og spændende projekt, du har gang i.
    Når jeg er færdig med mine nu nuværende igangværende projekter, må jeg selv følge med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne du skal være så velkommen til at være med.
      Lise

      Slet
  4. Hej Lise, jeg forstår ikke del 2: hvordan hækler man en luftmake omkring en stangmasker? KH. Maria

    SvarSlet
  5. Hej.
    Jeg er måske lidt dumt men forstår ikke den kant man skal lave . Kan du forklare det på en nemmere måde for en der ikke helt er med

    SvarSlet